Thank You Card *** Kartka z podziękowaniami *** Die-Namites



Hello!!!
Witam!!!

Henryka here! I would like to share with you, my very first post for Die-Namites as a member of Design Team.
I am so happy to be with you and give you some inspirations to create beautiful projects with 
Die-Namites Dies!
OK, let's start!
Henryka z tej strony! Chciałam się z Wami podzilić moim pierwszym projektem dla Die-Namites jako członek Design Team.
Jestem taka szczęśliwa że jestem z Wami i będę was inspirować do tworzenia pięknych projektów z Die-Namites!
To do dzieła!

My Thank You Card.
Very light, bright and pastel colours.
I have used one of the fantastic dies 
Oto moja kartka z podziękowaniami.
Bardzo lekka, delikatna i pastelowa.
Użyłam jednego z fantastycznych wykrojników od Die-Namites









I hope you like my card. I have for you one more thing to share! The discount code henryka15.
Please use that code with your next order at Die-Namites Store!
Have a fun!!!
See you soon!!!
Mam nadzieję, że się Wam podoba moja karteczka. 
Mam dla Was jeszcze jedną niespodziankę!
Upust cenowy na Wasze zamówienie z Die-Namites, kod henryka15.
Proszę, uzyjcie go przy następnym zamówieniu 
w sklepie Die-Namites!!!
Miłej zabawy!!!
Do zobaczenia niebawem!!!





1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka