Pink and grey flowery card... Róż i popiel kwiecista kartka...

Hello!

It's Henryka here! 
I hope  you have already join us with our new Autumn Challenge!
If not, don't waist your time and chance to win 25$ voucher,  and do it today.
I have for you today inspiration. Maybe that will help you to create something beautiful for a challenge. 
I have prepared pink and grey flowery card. Very delicate and in pastel colours. Recently those two colours, powder pink and light grey are my favourite ones :)

Witam, 

Henryka z tej strony! 
Mam nadzieję, że dołączyliście już do naszego październikowego wyzwania!
Jeśli nie, to nie marnujcie czasu ani szansy na wygranie nagrody, vocheru na 25$ i dołączcie już dziś! 
Ja przygotowałam dla was różowo -popielatą kwiatowa karteczkę. 
Bardzo delikatna i pastelowa.
Ostatnio, te dwa kolory, pudrowy róż i popiel, to moje ulubione.




You can see my flower composition contain one of beautiful dies from Die-Namites, 
Tu widzicie moją kwiatową kompozycję z użyciem jednago z pieknych wykrojników od Die-Namites.






Daisy Vine Die.



I hope you enjoy my inspiration. Don't forgot to join us with our challenge. 
Mam nadzieję, że wam się podoba moja inspiracja. Nie zapomnijcie by dołączyć do październikowego wyzwania.



Have a nice day.












1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka