Nowy Rok - Nowy Początek... New Year - New Begining...




Hello in New Year!!!
My first post in 2016!
I have decided that first what I am going to make will be something for myself.
I have made a Planner for 2016.
Look at that:

Witam w Nowym Roku!!!
Mój pierwszy post w 2016!
Zadecydowałam, że pierwszą rzecz jaką wykonam, będzie dla mnie.
Zrobiłam sobie Planner na 2016 rok.
Popatrzcie na to:















To made my Planner I have used products from Magiczna Kartka:
W swojej pracy wykorzystałam produkty Magicznej Kartki:







My Planner is an inspiration for the new challenge 
which you can join on Magiczna Kartka blog.
The theme for the challenge is
Mój Planner wykonałam również na inspirację do nowego wyzwania Magicznej Kartki.
Tematem wyzwania jest
NOWY POCZĄTEK.

Also, I am going to join with my planner to the challenge on:
Zgłaszam mój planner do wyzwania:

Kisses,
Pozdrawiam, 








5 komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka