Mixed Media Door Hanger... Zawieszka Mixed Mediowa...



Hello my friends,
I hope you had a wonderful week, not very busy but very creative.
I have for you today mixed media project.
Hanger for the door.
Mine is in shabby chic style. A bright and pastel colours. Pink, orange and yellow.
I have used some products from Where Ideas Bloom SHOP.
For the base, I have used MDF hanger which soon will be available in the shop.
Many of MDF products you can find HERE.
Also, I have used some elements from the newest February KIT which you would buy soon HERE.

Witam moi drodzy,
mam nadzieję, że mieliście wspaniały tydzień, nie bardzo pracowity ale bardzo kreatywny.
Mam dla Was dziś mixed mediowy projekt.
Zawieszka na drzwi.
Trochę shabby chic. Jasna i pastelowa. Róż, pomarańcz i żółty.
Użyłam kilka produktów od Where Ideas Bloom SHOP.
Na bazę, użyłam zawieszki z MDF, którą w krótce będziecie mogli kupić w sklepie.
Wiele innych produktów wykonanych z MDF możecie znaleźć TUTAJ.
Do mojej pracy użyłam również, elementów z najnowszego Lutowego KITu, który wkrótce będzie dostępny TUTAJ.




And here is my project:
A oto mój projekt:






Have a good weekend!
Miłego weekendu!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka