Gift Box for Baby Girl...Pudełeczko i kartka na Chrzest...




Hello, today I am coming with cute Gift Box for Christening Day of Baby Girl.
I have used to make it very bright and pastel paper from the paper collection from UHK Gallery Celebration - 12"x12" Paper Pad. Beautiful and high-quality papers with pastel shades of 6 double-sided sheets.
And of course one of my favourite elements of almost every creation, laser cut chipboards.
And please have a look what I have made from it:
Witam, dziś przychodzę do Was z pudełkiem i kartką z okazji Chrztu dziewczynki.
Użyłam jasnej i pastelowej kolekcji od UHK Gallery Celebration.
Śliczne i wysokiej jakości pastelowe papiery, dostępne w 6 odcieniach.
I oczywiści jedne z moich ulubionych elementów każdej z prac, tekturki.
Tym razem Scrapiniec - Doily Lace - Lace Borders - set of 2.
Zobaczcie co udało mi się zrobić:






Hope you like it.
Have a wonderful day.
Mam nadzieję, że się podobało,
miłego dnia!
xxx

2 komentarze :

  1. CUDNE wykonanie i tyle radości mi ten widok sprawił, dziękuję i pozdrawiam i dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Gosiu! Cieszę się bardzo i miło mi słyszeć takie komplementy! Pozdrawiam :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka