Romantic Wedding Photo Album...Romantyczny Album Ślubny...


Hello, crafty friends! 
Today I will inspire you to make some piece of art 
with products which you can find in Love to Craft & Create SHOP.
It will be a very romantic inspiration, Wedding Photo Album.
For a base, I have used chipboard album base 8" x 8" from Scrapiniec. 
A lot of their beautiful laser cut chipboards you can find HERE and a big choice of Chipboards Album Base.
Tha paper collection which I have chosen this time is Galeria Papieru - Wet Paint. 
A big range of papers from Galeria Papieru is available in Monika's shop HERE.
Witam, moi scrapowicze!
Dziś zainspiruję Was do zrobienia dzieła sztuki z produktami, które zbajdziecie w sklepie Love to Craft & Create.
Będzie to bardzo romantyczny, ślubny album na zdjęcia.
Na bazę użyłam bazy albumowej 8" x8" ze Scrapińca.
Dużo, pięknych, Scrapińcowych tekrurek znajdziecie TUTAJ i duży wybór baz albumowych.
Kolekcję papierów, którą użyłam tym razem, to Świeżo Malowane od Galerii Papieru. 
Duży wybór papierów znajdziecie u Moniki w SKLEPIE.

In the centre of my album is composition from flowers, die cut leaves and laser cut chipboards.
W centralnej części mojego albumu, dałam kompozycję z kwiatów, listków wyciętych wykrojnikiem i tekturki.

Here is a list of products which I have used:
A tu lista produktów, które użyłam:

Shabby Pearl Rose Trim - White 

White Satin Ribbon






Hope you have enjoyed my inspiration.
Please visit Monika's SHOP for a huge range of crafty products.
You can like us on FACEBOOK and INSTAGRAM.
Mam nadzieję, że podobała się Wam moja inspiracja. Proszę, odwiedzajcie SKLEP Moniki, po wiele, przeróżnych scrapowych produktów.
Możecie polubić też nas na FACEBOOK i INSTAGRAM.

xxx

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka