For My Best Friend...Dla najlepszego przyjaciela...


Hello!
My inspiration today is very sunny and summery card: 
For my best friend.
Witam!
Moja dzisiejsza inspiracja, bardzo słoneczna i letnia kartka:
Dla najlepszego przyjaciela!


A beautiful, vintage paper collection, perfect for any projects. 
You have a choice from 6 double-sided designs. 
I have chosen As if in a Dream RETRO 02.
Użyłam papierów od Galeria Papieru - As if in a Dream RETRO.
Piękna, vintagowa kolekcja, idealna na różne projekty.
Macie wybór pomiędzy 6 dwustronnymi wzorami.


I have cut three squares for my layers.
First from design paper 13cm x 13cm. I have distressed the edges with scissors.
A second layer, from white stock paper, 11,5cm x 11,5cm,
 I have put on the first one with the distance foam
Then, the last one, from design paper, 11cm x 11cm, I have distressed the edges with scissors and glue it with Magic Glue on the white stock paper. 
Wycięłam trzy kwadraty na moje warstwy.
Pierwszy, z 13cm na 13cm z papieru kolorowego. Nożyczkami postarzyłam brzegi.
Druga warstwa, z białego papieru, 11,5cm na 11,5cm, przykleiłam ją za pomocą kosteczek dystansujących distance foam na pierwszej warstwie.
Na niej przykleiłam klejem Magic Glue, najmniejszy kwadrat 11cm na 11cm, wycięty z koorowego papieru i postarzony nożyczkami.


Between the layers, I have put laser cut chipboards Mehendi - Lotus.
From the white stock paper, I have cut the doily and from design paper circle. 
I have layered one on each other in the centre of my card. 
From Decorative Twig White and Yellow
I have made the wreath and I have affixed it on mu round composition.
I have added some Pomegranate Apples - Gold and inside of my circle, sentiment For my best friend.
Pomiędzy warstwy, dałam tekturki  Mehendi - Lotus.
Z białego papieru wycięłam serwetkę, a z papieru kolorowego, koło. Przykleiłam jedno na drugie i umieściłam całość na środku kartki. Z Decorative Twig White and Yellow, zrobiłam wianek i przykleiłam na mojej okrągłej kompozycji.
Po lewej stronie dałam kwiaty, Beautiful Fabric Flowers II - Coral i Fabric Flowers 2 - Orange. Dodałam jabłuszka, Pomegranate Apples - Gold, a w środku napis For my best friend.



Hope you enjoyed my post.
Have a wonderful Wednesday!
Mam nadzieję, że się Wam podobało.
Miłej środy!
xxx

4 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka