Day 11 of Magical Countdown...Dzień 11 Magicznego Odliczania...

Hello, everyone!
Today is day 11 of MAgical Countdown.
I will show you a chocolate box, which I have made for Christmas Gift Swap. It is so nice to be a part of something like that, you making a present for somebody and you receiving a gift as well.
Witam moi drodzy!
Dziś dzień 11 Magicznego Odliczania.
Pokaże Wam czekoladownik, który wykonałam na wymianę Mikołajkową.
Fajnie jest brać udział w takich przedsięwzięciach, ty obdarowujesz kogoś a ktoś ciebie.
My chocolate box is of course made from Magiczna Kartka papers, the newest collection Snowy Tales.
A few layers of torn papers and gauze, on which I have put a paste which pretends a snow.
Handmade cut elements from one of cut out sheets.
Mój czekoladownik wykonany oczywiście z papierów Magicznej Kartki, najnowszej kolekcji
Kilka warstw potarganego papieru i gazy, na którą nałożyłam pastę udającą śnieg.
Ręcznie wycięte ozdoby z jedego z arkuszy do samodzielnego wycinania.
Here are papers which I have used:
Tu papierki, których użyłam:

I wish you all happy Sunday!
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanej niedzieli!
xxx

2 komentarze :

  1. Prześliczny! :) Ja nie powinnam robić czekoladowników, bo na jedną sztukę schodzą mi dwie czekolady - w trakcie tworzenia jedną muszę zjeść. :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka