Day 23 - Magical Countdown...Dzień 23 - Magiczne Odliczanie...

Hello, Everyone!
Today is my last post for Magiczna Kartka.
I have made a card with Christmas wishes for you, my dears.
I wish you, all the best, warm Christmas with your family and Happy New Year.
I would like to thank you as well for all good feedback and comments. Thank You!
I hope that I have inspired you to create.
And here is a Christmas Card.
Made from paper collection Śnieżne Opowieści.
Witam Was kochani!
Dziś mój ostatni post w tym roku dla Magicznej Kartki.
Zrobiłam karteczkę z życzeniami świątecznymi dla Was, moi drodzy.
Życzę Wam wszystkiego co najlepsze, spokojnych Świąt w gronie rodziny i szczęśliwego Nowego Roku.
Dziękuję Wam również, za wszystkie pozytywne komentarze i dobre słowo o moich pracach. 
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do tworzenia. DZIĘKUJĘ!
A tu karteczka świąteczna.
Wykonana z kolekcji Śnieżne Opowieści.
Inside, I have used green paper from Wieczór Wigilijny paper collection. 3D Christmas tree and sentiment Merry Christmas I have cut with Brother ScanNCut.
W środku, użyłam zielony papier z kolekcji Wieczór Wigilijny.
Choinkę 3D i napis Merry Christmas, wycięty jest przy pomocy plotera Brother ScanNCut.
Here is what I have used:
Oto co użyłam:














Merry Christmas!
Wesołych Świąt!
xxx

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka