Magical Countdown - day 2 - White Christmas... Magiczne Odliczanie - dzień 2 - Białe Święta...

Hello!
Magical Countdown has started in Magiczna Kartka. 
Today, day 2 and my turn to inspire you.
I have for you pastel christmas card.
I am dreaming about white Christmas, small frost and creaking snow under boots.
My card is like this.
I have made it whole from newest collection Snowy Tales.
Hej, hej kochani!
Magiczne Odliczanie rozpoczęte w Magicznej Kartce
Dziś dzień 2 i moja kolej na inspirowanie.
Mam dla Was pastelową karteczkę.
Marzy mi się biała zima, lekki mrozik i skrzypiący śnieg pod butami.
Moja kartka jest właśnie taka.
Zrobiłam ją w całości z najnowszej koleckji papierów 
This cute reindeer I have cut from one of cut out sheets which are available for you in the shop.
Tego ślicznego reniferka wycięłam, z jedngo z arkuszy,
 jakie macie dostępne do samodzielnego wycinania.
Here are papers used in my card:
Oto papierki, z których korzystałam:



I wish you good day!
Życzę miłego dnia!

xxx

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka