With Tea Roses...Z herbacianymi różami...

Hello!
Happy New Year!
This is my first post this year. After an avalanche of Christmas cards, 
time for something bright and light.
You have probably seen my last post with blue roses. This time I have made Tea Roses.
I have used white foamiran and I have coloured it with yellow and baby pink ink.
I have added some lemon green foamiran for leaves.
I am working on a video tutorial, so soon you will see how to make them. So stay tuned!
Here is a close up of my Tea Roses.
Witam!
Szczęśliwego Nowego Roku!
To mój pierwszy post w tym roku. Po lawinie kartek świątecznych, chciałam zrobić coś jasnego i lekkiego.
Pewnie widzieliści moje niebieskie róże z ostaniego postu. Tym razem zrobiłam herbaciane.
Użyłam białego foamiranu i potuszowałam go żółtym i różowym tuszem. Do listków użyłam limonkowej zieleni. Pracuję nad video kursikiem dla Was, jak zrobić różyczki. Więc, bądźcie czujni!
A tu zbliżenie moich herbacianych różyczek.
And here you can see a very simple card with yellow Tea Roses.
I have used papers from LemonCraft - Heart Painted collection.
You can see also, a beautiful in natural colour lace.
A tu widzicie bardzo prostą karteczkę z tymi właśnie różyczkami herbacianymi.
Wykorzystałam papier od LemonCraft - Heart Painted collection.
Również, widać tu śliczną, w naturalnym kolorze koronkę.
More close ups of Tea Roses from foamiran:
Więcej zbliżeń moich różyczek:

And here you have shortcuts to all products from Love to Craft & Create Shop:
A tu skróty do produktów ze sklepu Love to Craft & Create:

Have a good day!
Dobrego dnia życzę!
xxx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka