A basket full of roses...Koszyk pełen róż...

Hello dear!
I have made something different for you today than a card.
I have made cute, little basket.
I have used some florist wire to make it and then 
I have put inside roses made from foamiran.
Witam kochani!
Zrobiłam dziś dla Was coś innego niż kartkę.
Zrobiłam mały, słodki koszyczek.
Z drutu florystycznego zrobiłam kosz 
i potem do środka powsadzałam róże zrobione z foamiranu.
How to make roses you should know from my VIDEO TUTORIAL.
Jak zrobić takie róże powinniście wiedzieć z mojego VIDEO TUTORIALu.
How to colour flowers you will find out as well from my VIDEO TUTORIAL.
Jak pokolorować kwiaty też dowiecie się z mojego VIDEO TUTORIALu.
To fill a basket I have used as well white decorative berries.
 You can buy it and much more colours in Monika's shop HERE.
Do wypełnienia koszyka użyłam również białych kuleczek na druciku white decorative berries.
Możecie je kupić i wiele innych kolorów u Moniki w sklepie TUTAJ.
Between roses, you can find small white lilies. 
Made from white foamiran and green/yellow flowers plastic stamens. 
VIDEO TUTORIAL how to make lilies is also available HERE.
Pomiędzy różami, widzicie pewnie małe białe lilie.
Zrobione z foamiranu i zielono/żółtych plastikowych środków do kwiatków.
Jak zrobić lilie dowiecie się z mojego VIDEO TUTORIALu.
Products used:
Użyte produkty:

Hope you like it.
Please visit Love to Craft & Create SHOP for new products and
Foamiran Flowers UK page for inspirations with foamiran.
Mam nadzieje, że się Wam podobało.
Zapraszam do sklepu Love to Craft & Create SHOP po nowości i na stronę 
Foamiran Flowers UK po foamiranowe inspiracje.
xxx

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka