Butterfly Dream...Motyli Sen...

Hello, dears on Wednesday!
How are you today?
Ready for some crafting?
Witam kochani w środę!
Jak się macie?
Gotowi na tworzenie?

I have prepared for you very light and pastel inspiration.
I have called it "Butterfly Dream".
Przygotowałam dla Was karteczkę, lekką w pastelach.
Nazwałam ją Motyli Sen.
I have used one of most romantic paper collection I have ever seen,
I love that paper collection for it pastel colours, for a vintage look and for butterflies!
They are so cute!
Użyłam najbardziej romantycznej kolekcji papierów jaką widziałam.
LemonCraft - Gossamer Blue.
Kocham tą kolekcję za jej pastelowe kolory, vintagowy wygląd i motylki!
Są urocze!
I have used also a romantic laser cut chipboard from Royal - Circle Frame.
This double layer, with some many details chipboard, is amazing!
Is giving to a project really "royal" look.
Użyłam również tekturek z Royal - Circle Frame.
Te dwuwarstwowe, z tyloma elementami tekturki, wyglądają pięknie!
Dają projektowi naprawdę królewski wygląd.
Three layers of paper I have affixed with 3D Foam Squares.
And lovely butterflies I have cut out from LemonCraft - Vintage Time 007.
Trzy warstwy papierów, przymocowałam kosteczkami 3D Foam Squares.
I piękne motylki wycięłam z LemonCraft - Vintage Time 007.
Thank you for your attention. Hope you like it.
Please visit our Facebook Page and Foamiran Flowers UK.
Dziękuję za uwagę. Mam nadzieję, że Wam się podobało.
Odwiedzajcie nas na Facebook Page i Foamiran Flowers UK.
xxx
Henryka



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka