Easter Card...Kartka Wielkanocna...

Hello, all!
I am in love in new paper collection 
House of Roses from LemonCraft which you can buy in Monika's shop.
You have so many opportunities with this collection. 
You can make cards, albums, layouts and much more.
Today I have made an Easter Card. 
Bright green I have combined with light brown. Very nice combination.
Witam wszystkich!
Zakochałam się w nowej kolekcji House of Roses od LemonCraft,
którą możecie kupić u Moniki w sklepie.
Tyle mozliwości z tą kolekcją.
Możecie robić kartki, albumy, LO i wiele innych projektów.
Ja dziś przygotowałam kartkę Wielkanocną.
Jasną zieleń połączyłam z jasnym brązem Bardzo ładne połączenie.
In the left bottom corner, I have put layers of diagonally torn paper.
I have put two Easter Eggs from Royal Easter
I have made a composition with fabric flowers yellow
and I have made a nest with eggs made from clay.
Add some butterflies cut out from LemonCraft - Vintage Time 008.
W lewym dolnym rogu przykleiłam potargany ukośnie papier w dwóch warstwach.
Dodałam pisanki z Easter Eggs from Royal Easter
Zrobiłam kompozycję kwiatową z kwiatów zółtych fabric flowers yellow i zrobiłam gniazdko z sizalu i jajeczka z masy.
Dodałamkilka motylków z LemonCraft - Vintage Time 008.
And here you have, a unique Easter Card.
I oto cała kartka, niepowtarzalna kartka Wielkanocna.


Have a good day!
Miłego dnia!
xxx


1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka