Easter Bunny...Zajączek Wielkanocny...

Hello! Hello!
We have spring already and just less than two weeks until Easter Holidays.
Well, I have done for my Easter table small decoration.
I have made some spring flowers from foamiran, used some artificial eggs, 
feathers, few branches and cute bunny.
Witam! Witam!
Mamy wiosnę i tylko mniej niż dwa tygodnie zostało do Wilkanocnych Wakacji.
Więc zrobiłam małą dekorację na swój świąteczny stół.
Zrobiłam kilka kwiatków z foamiranu, sztuczne jajeczka, piórka, kilka gałązek i śliczny zajączek.
For my flowers, I have used a white foamiran and 
coloured it with oil pastels, yellow, orange and green.
I have used as well flower stamens of which wide range you can find in Monika's shop here.
Na moje kwiatki użyłam białego foamiranu, który pokolorowałam pastelami olejnymi, żółtym, pamarańczowym i zielonym.
Uzyłam również pręciki do kwiatków, których szeroki wybór znajdziecie u Moniki w sklepie tutaj.
Thank you for your attention today.
Have a good day!
Dziękuję za uwagę.
Miłego dnia!
xxx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka