Photo Album...Album na zdjęcia...

Hello, dear!
Pure and white - colours of First Communion.
I have for you an inspiration for this special occasion - Photo Album.
Witam kochani!
Biel i czystość - to kolory Pierwszej Komunii Świętej.
Mam dla Was inspirację właśnie na tą specjalną okazję - Album na zdjęcia.
A very beautiful collection of First Communion laser cut chipboards 
you can find in Monika's shop HERE.
Also, I have decorated my album with handmade flowers from foamiran.
I have cut flower petals with Craft Passion - Flowers Set 4 cutting die 
and coloured them with Oil Pastels from Pentel - pink shades.
I have added some pink decoration berries, art stones and green leaves.
Piękną kolekcję tekturek komunijnych znajdziecie u Moniki w sklepie TUTAJ.
Udekorowałam mój album ręcznie robionymi kwaitami z foamiranu.
Do wycięcia płatków użyłam wykrojnika z zestawu Craft Passion - Flowers Set 4 
i pokolorowałam różowymi odcieniami Oil Pastels from Pentel.
Dodałam dekoracyjne jagódki, kamyczki i zielone liski. 
The whole set contains Photo Album and handmade box.
Cały zestaw zawiera Album na zdjęcia i ręcznie robione pudełko.
Inside the album, you can find also decorations with laser cut chipboards 
in Holy Communion theme.
W środku, znajdziecie również dekoracje i tekturek o komunijnym temacie.
Have a good day!
Miłego dnia!
xxx

2 komentarze :

  1. Bardzo ładne wykonanie. Ja akurat zakupuję swoje albumy na stronie http://www.albumyfoto.pl/, ze względu na ciekawe projekty, ale kiedyś na pewno zdecyduję się na spróbowanie wykonania własnego albumu. Zaangażowanie w proces jego tworzenia z pewnością popłaca. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka